1. PRVI STUPANJ: Službe za odnose s korisnicima usluga u poslovnim prostorijama pružatelja javnih usluga
Podnesti pisani prigovor –
A) – Urudžbirati u poslovnim prostorijama pružatelja javne usluge – pružatelj javne usluge je obvezan odmah bez odgađanja pisanim putem potvrditi njegov primitak
B) – Poslati poštom, preporučeno s crvenom povratnicom na adresu pružatelja javne usluge
PRUŽATELJ JAVNE USLUGE JE DUŽAN PISMENO ODGOVORITI U ROKU OD 15 DANA I RIJEŠITI PREDMET PRIGOVORA!
2. DRUGI STUPANJ: Povjerenstvo za reklamacije potrošača
Drugostupanjsko tijelo koje svaki pružatelj javne usluge mora osnovati. Ako pružatelj javne usluge u prvom stupnju nije riješio predmet prigovora a potrošač je nezadovoljan odgovorom tada se reklamacija dostavlja pismeno, preporučeno s crvenom povratnicom drugostupanjskom tijelu Povjerenstvu za reklamacije potrošača naslovljeno na adresu pružatelja javne usluge.
POVJERENSTVO MORA PISMENO ODGOVORITI POTROŠAČU NA ZAPRIMLJENE REKLAMACIJE U ROKU OD 30 DANA OD DANA ZAPRIMANJA REKLAMACIJE!
Nakon što se iscrpe postupci reklamacije potrošača u 1. i 2. stupnju a potrošač je i dalje nezadovoljan odgovorom tada se može ovisno u vrsti javne usluge napraviti prijava inspekciji nadležnog Ministarstva, napraviti prijavu nadležnom regulatornom tijelu – HAKOM, HERA, HANFA, te u konačnici pokrenuti sudski ili izvansudski postupak.
UVIJEK TREBA IĆI PO PROPISANOM OBRASCU PODNOŠENJA PRIGOVORA!
ČUVATI SVE KOPIJE DOKUMENTACIJE, POŠTANSKE ODRESKE S DATUMIMA!