Header Top Header Top

Besplatno otključavanje mobitela!

Od 01.05.2015. u Hrvatskoj je na snagu stupio novi propis po kojemu mobilni operateri moraju otključavati mobilne uređaje kupljene u sklopu nekog ugovora ili uz pre-paid karticu. Zahtjev za otključavanjem se podnosi u prodajnom centru operatera gdje ste kupili mobilni uređaj. U iznimnim slučajevima možete i sami odnesti u ovlašteni servis ali Vam treba neka pismena potvrda od operatera da imate pravo na besplatno otključavanje mobitela i uputa u koje servise možete ići. (npr.: mail-om)

Mobitele kupljene u sklopu nekog ugovornog odnosa (tarife) operateri moraju besplatno otključati u bilo koje vrijeme trajanja ugovornog odnosa. U praksi možete zatražiti otključavanje odmah čim potpišete Ugovor i dobijete mobilni uređaj na korištenje. Naravno, Ugovorna obveza traje normalno sukladno Ugovorenim stavkama tarife.

Mobitele kupljene uz pre-paid tarifu na bonove (bonbon, tomato, simpa…) operateri moraju besplatno otključati nakon proteka 12 mjeseci od dana kupnje.

Otključavanjem uređaja u ovlaštenom servisu ne gubi se garancija. Rok u kojemu operater mora otključati uređaj je 15 dana. Nažalost to može potrajati i duže ako se za otključavanje mora čekati na kodove iz centrale firme iz matične države gdje se proizvodi dotični mobilni uređaj. (npr.: Apple iz USA, Samsung, HTC i LG iz J. Koreje i sl…)

Obavezno čuvajte račun jer će Vam bez računa teško (ili nikako) operater dati pravo na eventualnu reklamaciju ili otključati uređaj.

Za postupak otključavanja mobitela možete dodatno zatražite sve informacije na besplatni info telefon operatera kod kojega je kupljen mobitel ili u prodajnom centru operatera.

(N.D.)

Leave a Reply